Nieuwe website en nieuwe huisstijl voor ProCulture
ProCulture bestaat dit jaar vijf jaar en dus vinden we het tijd worden voor een nieuwe look. ProCulture.nl krijgt een restyling en onze huisstijl gaat op de schop. ProCulture is de afgelopen jaren gegroeid van PR bureau naar een bedrijf dat trainingen verzorgt, advies geeft, talenten ontdekt, management ondersteund en evenementen bedenkt en produceert. Deze groei willen wij dan ook graag in onze online uitstraling terugzien!
We hebben de opdracht om onze huisstijl en website te restylen neergelegd bij het geweldige reclamebureau Take Two Communications uit Nijmegen. Onze verwachtingen zijn hoog gespannen en we houden jullie uiteraard op de hoogte.
We nemen toch wel met een beetje pijn in ons hart afscheid van het oude logo. Ons stoere en romantische meisje met de papegaai (een verwijzing naar mond-tot-mondreclame / napapegaaien). Zodra we de eerste designs krijgen zullen wij die met jullie delen!
20-01-2011